Palvelulla pärjää

Kilpailu asiakkaista on kovaa. Millä yritys voi erottua toisista samanlaisista? Palvelulla ainakin. Ja sillä, että asiakkaista pidetään huolta. Ja suosituksen voima on kova juttu some-maailmassa.

Esimerkkinä suosituksesta on tuore kokemus, kun perjantai-iltana huomasin, että autoni renkaassa on ruuvi. Kokeilin raottaa ruuvia ja tuloksena oli, että ilma alkoi suhistella renkaasta pois. Siis ruuvi takaisin ja heti.

Autoni vakuutukset pitävät sisällään hinauksen ja kaiken mahdollisen. Rengasliikkeet vain eivät olleet lauantaina auki ja tarvitsin autoa ajoon. Mikä neuvoksi? Googletin välittömästi auton renkaiden paikkausta. Heti tulikin mainio nimi: Rengaspartio. Googlettamalla löysin arvosteluja mainitusta palvelusta. Oli kovasti kehuja.

Soitin siis lauantaiaamuna Rengaspartiolle. Parin tunnin päästä autoni rengas oli paikattu kadunvarressa. Ei tarvinnut autoa hinata tai siirrellä mihinkään. Maksukin onnistui maksupäätteellä. Palvelun hinta oli sovittu jo palvelua tilatessa.

Kokemus oli mainio. 24/7 on pienyrittäjällä vahvuus. Ja asiallinen sekä luotettava palvelu toimii. Peukutan.

*
*
*
yhdeksäntoista plus yksitoista numeroissa =