Ikkunoita etsimässä

Uutta rakentamista Suomessa.
Tutustuin uudehkoon kaupunginosaan Vantaanjoen äärellä. Melkoisen vaikutuksen teki harmaa betonirakentaminen. Taloja ympäröivät aidatkin olivat betonia. Ikkunoita sai taloista etsiä. Alue oli...
  • 31.01.2018
    • energiatehokas
    • Kaupunginosa
    • lähiö
    • betoni
  • 1 kommentti

Kauraa lautaselle

Bongasin uutisen, että kaura elintarvikkeena on yhä suositumpaa. Aiemmin lähinnä kaurapuurosta tunnettua viljaa saa nyt monella eri tavalla käytettynä välipalapatukoista kaurajuomaan. Ja kaikkea...
  • 30.11.2017
    • kaura
    • kaurajuoma
    • nyhtökaura
    • markkinointi
    • mainostoimisto
    • terveystrendi
    • ympäristö
  • 0 kommenttia

Autoilijan ideoita uusista ammateista

Ajoin yksin autolla Lappiin ja takaisin. Näin suomalaista kulttuuria tiellä ja teiden varsilla. Mietin ilmiöistä uusia ammatteja. Niitä tulikin matkan aikana mieleen muutamia. Työympäristö kun on...
  • 06.09.2017
    • Autoilu
    • Ammatti
    • Työympäristö
    • Työnantaja
  • 0 kommenttia

Kivistäkö bisnestä?

Onko missään muualla samanlaista kivi-ilmiötä kuin Suomessa? Täällä nimittäin ilmestyy hetkessä valtava määrä kivenmurikoita tyhjän tontin reunalle. Tai pihateiden nurmikkoa myötäilemään. Tai...

Verkosto edistämässä kestävää kehitystä

Kulleron toivoisi säilyvän
Törmäsin netissä Ympäristömerkinnän Vihreät valinnat hankintaverkostoon, jonka jäseninä ovat muun muassa Joutsenmerkin hankkinut kirjapaino ja vakuutusyhtiö, jotka olen valinnut kumppaneiksi...
  • 28.04.2017
    • Ympäristömerkintä
    • ympäristöystävällisyys
    • Joutsenmerkki
  • 0 kommenttia

Nokia on yksi kovimmista brändeistä

Kuka olisi uskonut, että aikanaan kumitehtaana Suomeen rantautunut Nokia on nykyään yksi maailman kovimmista brändeistä. Nyt puhutaan enimmäkseen kännykkämaineesta. Uusin osoitus on laajan...
  • 31.03.2017
    • Nokia
    • brändi
    • kännykkä
    • kuluttaja
    • kestotuote
  • 1 kommentti
Kaikki kirjoitukset ladattu